onsdag, augusti 19, 2009

Kaffe med Lasse.

Idag, mitt i den lediga vecka, är en lite speciell dag. Jag och en annan kamrat ska hem till skådespelaren och komikern Lasse Brandeby, till hans privata bostad, för kaffe och lite tetaerminnen.

Allting började egentligen med att jag och kamraten åkte och tittade på Lasse en gång när han uppträdde någonstans. Sen blev det en gång till och en till... sen började vi gå bakom scenen efter föreställning och snacka med honom. Det har blivit många resor runt i landet genom åren.

Nu tyckte han då att det skulle vara roligt om vi ville komma hem till honom mer privat och umgås lite.

Känns väldigt konstigt egentligen, men naturligtvis väldigt trevligt.

BLir en spännande dag.

4 kommentarer:

MM sa...

Jag ska fixa en träff med Carl Bildt till dig.

Emmsan sa...

Jaha.. ja.. Nu duger inte de vanliga folket så nu kliver han uppåt till kändisarna!.. ;)

Björn sa...

MM: Carl har jag redan träffat, du kan väl fixa ngn annan spännande??

Snedseglaren sa...

Kom igen nu!!