måndag, juni 01, 2009

Ny arbetsvecka utan begär.

Helgen gick ju som sagt mycket bra. Var en härlig blandning av diverse äventyr och umgänge med familj, vänner och kollegor.

Söndagen var dock nästan för lugn. Ibland blir det så. Jag satt i solen en timme och blev lite röd. Får väl fortsätta idag så det blir bättre och bättre så småningom.

Igår beslutade jag mig även för att sluta med snuset. Har brukat denna vara nu i lite mer än två år men nu får det vara slut. Nu tänker säkert den uppmärksamme läsaren här att Björn har gjort detta en gång tidigare. Ja, det är ju så och det ska erkänans att det inte gick så bra just då. Men igår så kände jag inte lämgre något sug efter detta och tänkte att jag då istället skulle sluta. Och idag känns det ändå ganska ok. Än så länge. Får väl se hur det utvecklar sig.

Måndag igen innebär arbete igen. En helt ny orörd vecka tar sin början. Men av erfarenhet vet jag att det brukar gå ganska fort och plötsligt är det helg igen.

Men just nu är det som sagt en hel vecka dit.

1 kommentar:

M sa...

Bra Björn! Bra! Jag ska heja på dig och du vet att jag tycker det här är skitbra!