söndag, april 05, 2009

En extra natt.

Igår var det ytterligare en fantastisk vårdag. Dagen börjades med Melodikryss till frukost.

Sen begav jag mig till Väla för att där träffa vännerna från Viken. En timmes rundvandring och flanerande innan det var dags att bege sig ut till Viken. En god öl ute i solen var verkligen lördag.

Sen blev det trevlig middag och film följt av veckans "Robinson".

Hemfärd och i säng vid 23 efter en lång men fin dag.

Nu på morgonen gick jag upp lite tidigare som jag brukar när jag ska jobba. Jag går på redan idag söndag, då det behövs. Det var verkligen skönt att vara ledig en vecka efter att ha jobbat mycket tidigare. Men nu är jag snart igång igen. Det känns som att jag börjar känna mig hemma på Grand nu. Det är positivt. Börjar känna huset och kollegorna.

Men innan Grand behöver mig blir det med största sannolikhet en runda i solen även denna vackra söndag.

Inga kommentarer: