torsdag, april 23, 2009

Den senaste tiden.

Har det egentligen inte hänt så mycket. Arbetssituationen har ju sett ganska annorlunda ut de senaste veckorna. Jobb en vecka och ledig en och lika länge. Det är ett schema jag är mycket nöjd med. Det innebär semester varannan vecka kan man säga. Den vecka jag jobbar händre inte så mycket i privatlivet. Lite småsaker hinns ju med när man vaknar på eftermiddagen. Jag brukar säga att jag är ganska asocial den vecka jag jobbar då jag inte gör så mycket socialt utanför jobbet. Men det tas igen med råge veckan efter.

Jag börjar nu verkligen komma in i jobbet på grand. Det är kul och utmanande. Jag har roligt. Både med jobb och fantastiska kollegor. Jag kan nog inte ha det mycket bättre.

Vi närmar oss helgen med stormsteg. Det blir trevligt. Veckorna går fort.

Nästa vecka är jag ledig, iallafall från Grand. Är ju ett ganska kraftigt understatement att säga att jag är ledig. Det innebär mycket annat som ska göras. Ska resa en del i landet. Stockholm, Malmö och Göteborg kommer att besökas direkt efter varandra under tre dagar. Hektiskt värre men ack så trevligt.

Men nu först en hel härlig helg!

Inga kommentarer: